Shoppa skor!

Miriam visade mig tyska skobutiken Deichmann när vi var i Stockholm,
och jag blev ...kär :)
Jag var trött och sliten när vi kom dit,
men det spelade ingen roll, det var underbart.
paradiset för skoälskare!
Det enda jag grämde mig över var att jag vid tillfället inte hade pengar till nya skor,
även om de är underligt billiga :)

Men, jag ska tillbaka om en vecka,
och då ska jag shoppa skor :)

Var bara tvungen att tipsa om Deichmann,
för gillar ni skor så är det här rätt plats för er :)
Än så länge finns det endast 16 butiker i Sverige,
och jag åker som sagt till Stockholm för att shoppa där,
men, de har planer på att smälla upp ca 70 (!) butiker runt om i vårt land.
Så snart hoppas jag att det inte är så långt till närmsta snygga sko ^_^

/C

Den här ska bli min! I love it!


Kommentarer
Postat av: ? :)

http://simplycici.blogg.se/2009/september/om-modebloggar-och.html

2009-09-10 @ 23:01:01
Postat av: Linn Elfström

Asgrym sko, skulle passa dig mkt bra tycker jag :-)

2009-09-11 @ 07:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0