Vad har du på ansiktet?

Jag har en hel massa läppglans i min handväska, en del är väldigt lika varandra,
så till och från "rensar" jag ur den, haha, behöver ju inte 4 röda läppglans med
mig överallt :P Det här var dagens skörd:




Min "make-up" består om vardagarna av kajalpenna, eyeliner och lite mascara.
På helgerna är det lika plus någon ögonskugga,
och ibland byter jag ut mascaran mot lösögonfransar.
Jag har, enligt mina vänner, turen att vara en av de som inte ser ut som en transa i
lösögonfransar, haha :P

Jag använder aldrig foundation eller concealer eller rouge,
puder kan jag ha på någon gång då och då men oftast inte.

Jag gillar dock när någon av mina duktiga vänner "tjejsminkar" mig, som jag kallar det,
med hela alltet på i ansiktet. Känns dock jävligt konstigt att ha så mycket saker på ansiktet
och jag är hela tiden rädd att jag ska gnugga bort det om jag tex kliar mig i ansiktet
eller lägger kinden mot någon eller något xD




Tillbaka till läppglansen; jag tycker att ett fint läppglans
förhöjer vilken dag som helst, vare sig det är en måndag eller en lördag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0