Utvecklingen som sker under 1 år

Så, nu har det gått tusen år och jag har fått upp youtube och hittat åt ett klipp från ett år sedan där vi kör TNT av AC/DC :)



Det var i januari 2011. Här kommer ett klipp med samma låt från vårt uppträdande
på Livekarusellen den 21 januari i år.



Tänk vad skillnad ett år (och ett antal spelningar och massa rep) kan göra :)


Så, nu ska jag lägga upp lite bilder och så som jag dragit mig för att göra
eftersom internet är så segt. Jag har bara en viss mängd och när den är använd går det ned
till seginternet tills den sista i månaden då det "fylls på" igen.
I och med det tar det forever att ladda upp bilder och publicera inlägg, haha, så jag har mest bloggat från mobilen men där kan man inte lägga in en bild, skriva text och sedan lägga in ännu en bild, utan man måste först skriva text och efter det lägga in bilder, och då kommer alla bilder
på raken efter varandra och det hela blir så rörigt.
Dock älskar jag att kunna blogga från mobilen, väldigt behändigt och snabbt går det :)

Så nu kommer några inlägg med bildcollage rakt efter varandra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0