Spara pengar och miljö :)

Jag är ett Tradera-freak, både säljer och köper varor där, nya som beg.
Sedan tycker jag om att kombinera rabatter och erbjudanden,
finns mycket man kan göra för att spara en slant och något jag gillar är kampanj-appar,
gratis-appar och erbjudande-appar.
De gör det både lätt att hitta bra kampanjer plus att man hjälper miljön genom att inte
få hem papperserbjudanden :) Finns många appar att gå igenom och de flesta
erbjuder mycket elektroniska kuponger som gör att man då samtidigt kan avsäga sig papperspost, som Plusset tex :)

Gillar du snabbmat kan du ladda hem McDonalds app och checka in nästa gång du är där, då får du 2 Big Mac för priset av 1, perfekt om du och kompisen ska äta något snabbt ute på stan!
Mer "skräpmat" finns på Sibylla, ladda hem Sibyllaspelet och samla poäng som du sedan kan lösa ut i kupongform :)

Har du katter kan du gå in på Perfect Fit och få smakprover till katten genom att anmäla dig till deras sida och nyhetsbrev, that's it!

Sweet är en bra app för att hitta erbjudanden när dig, funkar bäst i större städer,
men det fanns faktiskt ett erbjudanden här i Strömsund :)

"Prisappen" och "gratis" hjälper dig att hålla dig uppdaterad :)

Som Buzzador får du alltid roliga erbjudanden att testa saker och sedan säga vad du tyckte om den, är du intresserad av att bli Buzzador så skriv din emailadress som kommentar här så
skickar jag en inbjudan från min Buzzadorsida :D Det är enkelt och roligt, allt man får pröva skickas hem till Dig och det enda du behöver göra när du kommit med i en kampanj är att prova produkten och sedan skriva vad du tyckte om den :) Oftast får man många prover så man kan dela med sig till vänner och familj, arbetskollegor osv :D



Så börja ladda hem appar om du har möjligheten och spara slantar och miljö :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0