Minnen...

Jag hade ingen kamera när jag var yngre, vilket är lite trist.
Nu kan man fota exakt när man vill, eftersom det finns kamera i de flesta mobiltelefoner.
Både på gott och ont, antar jag.
När jag var lite, alltså liten som i barn, så fotade jag mycket, jag hade ett stort fotointresse, vilket jag säkerligen fått av min faster som är väldigt duktig på att fota.
Jag hade kamera som barn, dock inte i slutet av tonåren, har väldigt få bilder från 17 års ålder och fram till nära på 25. Trist. Någon kamera måste jag dock ha haft, för jag har hittat åt en del bilder här och där från de åren, men de är få och oftast inte så bra, haha :P

Tar en tripp down memorylane :)



Tror jag är ca 21 eller kanske 22 år, smådreads i huvudet, hemma på besök under Dunder
då jag bodde i Stockholm :)




Jag och min bästis Björn, 2001 eller 2002 :)



Förlorar i monopol, 2000 eller 2001 :)



Jag och en tjej som heter Sussi, minns inte årtalet dock, kan vara 2001 eller 2002 :)
Det är Halloweenfest :)



På café och fikar, tyckte av någon underlig anledning att jag passade i den där mössan xD




2002 tror jag :)



Ännu en Halloweenoutfit, bor på Blomslingan så det bör nog vara kring 2003, 2004 ungefär :)



En jul på besök hemma i Strömsund, Tina har gjort min tröja ^_^



När jag bodde i Råcksta, 2002 tror jag :)



14 år, majbrasa och min dåvarande bästis Ida :)



Underlig frisyr, haha, 18 år :)



Studentbalen :)



Studenten 2000!

Well...memorys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0