Tjejsnack och kalorier

Hunnit med kaffe på två ställen idag och en hel massa tjejsnack med
Weronica, Erika och Pernilla :)
Ska repa om en och en halv timma och sedan kanske vi kör spelkväll :D
Anders har nyss åkt mot Norrflärke, han ska till Göteborg på fredag och fira sin ena syster som tar studenten,
från tandläkarskola :)
Önskar jag kunde följa med men vi har ju bandtävlingen på lördag :P




Jag vet att det har blivit massa kalorisnack i bloggen den senaste tiden,
och det kommer nog att fortsätta så. Efter att jag upptäckte ShapeUp så har en ny värld öppnat sig :)
Nu låter jag fanatisk, I know, men det är verkligen roligt och enkelt och ger förhoppningsvis resultat.
Jag försöker inte tvinga på någon något, men man får gärna hitta inspiration i kaloriinläggen om man vill :)

Om du har tips på bra mat så dela gärna via kommentar,
allt tas emot :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0