Tacopaj och sömnen

Har svårt att sova igen, bra med medicinerna som hjälper kroppen på traven
med energi och immunförsvar osv, men mina sömnproblem kommer tillbaka.
Jag har alltid haft det si och så med sömnen, men sedan jag blev typ 18 har jag haft
sömnsvårigheter. Att sova 4 timmar per natt är inget ovanligt för mig, självklart klarar
inte kroppen av det hur länge som helst och tillslut kraschar man, jag blir oftast jättesjuk
och sover flera dygn på raken med endast några få timmars vakenhet, nästan tvärtom alltså,
sedan börjar allt om igen. Jag får sömntabletter, typ knockouttabletter, men jag gillar
inte att ta dem, man blir helt groggy och sover väldigt tungt och är zombieaktig dagen efter :/

Så ja, nu är jag uppe och klockan är snart ett. Inte så mycket, men saken är den att jag är helt pigg
i huvudet, kroppen är jättetrött men huvudet vill inte sova :/ Kollar Mythbusters på Boxern och
tänkte att jag bloggar lite, kanske tröttar huvudet lite iallafall :)

Gjorde en tacopaj idag, blev asgod, så tack till mig själv för det :)


Tror jag ska kolla på en film nu och hoppas på att jag somnar innan fyra, så jag inte är
astrött när jag ska upp imorgon :P

Verkar också som att fokus har skiftat och det kan jag säga är väldigt skönt, pheeew...
Att konstant vara stressad över folk med kopernikuskomplex gör att man får magsår
och mår dåligt dygnet om. Men nu verkar det vara över, äntligen :D
Ingen mer guldvåg eller stress eller orolighet :D
2012 verkar bli bra!


Kommentarer
Postat av: Pernilla

Åh vad gott det ser ut, jag beställer en tallrik, tack :)

2012-01-05 @ 07:02:12
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0