Ny kappa och tevespel!

Som sagt, jag och Tradera ^_^
Budade på en snygg kappa (önskar jag hade lite bättre bilder men det är krångligt med blixt i spegel :P) och vann den för 3 (!) spänn! Frakten var på 83:- så 86 kronor för en kappa som
ser ut som att den knappt är provad ens :)


Blev en sen fika idag på Saga med Alex, Erika och Ronny och sen kom Pernilla, Honken och Jonny också, efter kaffet gick vi alla på La Maré och åt middag, delade pizza med Erika men ändå orkade jag inte äta upp allt. Kan inte minnas att jag någonsin ätit en hel pizza på en och samma gång :P
Hemma en sväng nu och sedan möts vi alla upp igen uppe på Solbacken för
en omgång tevespel, mer kaffe och trevligt umgänge :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0