Minnen från Backe

Kollade igenom gamla bilder och hittade några stycken från tiden jag bodde i Backe.
Har under några år haft blandade känslor och minnen från den tiden, av tre olika skäl.
Men nu när jag tittade på dem så mindes jag bara bra saker. Allt annat är vatten under broarna.

Jag behövde flytta, L behövde flytta. Vi skaffade oss en lägenhet tillsammans i Backe.
Vi hade få möbler men vi trivdes. Lugnet, stillheten... Inga massa måsten. Spotify. Donkey Kong. Världens finaste Ida. Mys och besök hos Ed, Kenny och Magnus. Vinter och kyla. Sol och vår. Sommar. Fika på Katarinas Bod, dricka mängder med te. Åka till Strömsund och hälsa på. Handla en god munk på Ica. Färga håret. Kasta pil, spela kort, tatuera stjärnor och svampar.
Titta på stjärnorna i en varm famn.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0