Kväll!

Nu är det kväll och nu blir det lugna gatan tills sömnen kommer,
om den kommer :P

Clementiner, mandlar och handkräm, slummrande katter, inspelade avsnitt av roliga serier på Boxern och mina fina sockar jag fick av Tina - det är min kväll ^_^

På fredagkväll kommer Anders äntligen tillbaka, igen, efter ännu en arbetsvecka,
hoppas veckan går fort :D Min duktiga karl som jobbar under sina lovveckor :)
Snart börjar skolan igen, då får jag ha honom här oftare, det gillas :)
Då ska vi bygga klart växthuset så vi kan börja odla egna grönsaker och sedan
ska vi bygga ett kattklätterträd samt en hylla till småttingarna :)

Ha en bra kväll!




Kommentarer
Postat av: Pernilla

Herregud vad du skriver, jag hinner inte med :) Nu är ungarna sura på mig för att jag suttit här i evigheter. Det verkar som du haft både en bra jul och ett bra nyår, bra där :) Sköt om dig!

2012-01-03 @ 08:01:11
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0