Kaloricollage!

Har varit en hyffsat bra dag idag trots the zombiemood :)
Bra dag på kalorifronten också, har 15 kalorier till godo, hehe.
Ger det här några veckor och ser om det funkar, funkar det så är det ju toppen,
men jag tänker inte stirra mig blind på BMI, tänker samtidigt tänka på sockehalter och om
det jag äter innehåller mättat eller omättat fett. ShapeUp räknar också ut hur mycket av det dagliga
behovet av protein, kolhydrater och fett jag fått i mig av det jag ätit under dagen och ifall jag gått över
på något av dem eller ligger under.
Och sedan lägger man såklart till träning också ^_^

Litet kaloricollage följer här :)


Till efterrätten, som var hallon och björnbärspaj,
lade jag till Valios gammaldags vaniljsås samt en sked Kesella Hallon - mycket gott!

Mackan är Pågens Lingon Grova med philadelphia vitlök & örter samt hamburgerkött av nöt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0