Film från spelningen

Gårdagen var awesome!
Jag var grispaniknervös som vanligt, att det aldrig försvinner!
Haha :) Men kanske det måste vara så, för varje gång jag varit riktigt, riktigt nervös innan spelning så går det skitbra, och det gjorde det igår med :)
Så fort jag kliver på scen och ser publiken så släpper allt,
jag vet ju om det men nervös innan blir jag alltid ändå :P

Tusen tack till mina underbara pojkar i bandet, ni är helt klart bäst!
Tusen tack till publiken och juryn!
Tusen, tusen tack till alla vännerna som kom - underbara!

Här är ett klipp från en av de fyra låtar vi körde, ska ladda upp de andra också
men internet är segt och det tar tid :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0