Fade to grey

Här är lite mer nagelfix :)





Och några av de fynd jag gjorde igår i stan :)
Gotta love rea! Topp från Carlings för 20 (!) kronor is niiice, samma sak med topp från Monki!
Shyssta boooots, nedsatta från 800:- till 240:- :D Och jag hittade Jaffa Cakes - yeaj!!




Det här kan också kanske...kanske, bli ett av de sista inläggen i bloggen,
för snart finns den kanske inte mer.
Ja, jag överväger att ta bort den och sedan starta en ny blogg eller kanske skita i det
överhuvudtaget.
Har många läsare och det glädjer mig, men en del saker tycker man helt enkelt inte om.
Hade ett för och emot-samtal med någon jag ser upp till ang det här och fick klocka ord att
fundera på. Men jag vet inte...jag har ändå tankar på att ta bort bloggen helt och hållet.
Ska fundera lite till på det.
Det trista blir ju att massa minnen försvinner iochmed borttagningen :/



Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju bara låsa den och sen behålla lösenordet för dig själv. Då har du kvar allt ändå, bara du orkar säga det till alla läsare som kommer fråga efter det hemliga ordet.

2012-01-28 @ 17:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0