Ett blåöga...

När jag sminkar mig om helgerna om jag ska gå ut på lokal eller liknande så tycker jag om att ha två olika skuggor, en färg på vardera öga. Oftast blir det blått och svart. Fick en fin blåskugga av en kvinna och jag gillade verkligen den, råkade dock välta ut den så nu är det bara en tredjedel kvar :p Hittade efter flera veckors letande en ännu bättre blåfärg, jag visste hur den skulle se ut och fen jag hade var nästan perfekt, men inte riktigt som jag hade i huvudet, så hittade jag en coboltblå skitsnygg skugga, och det är en "3 för 99" kronorsskugga :D
Den sitter skitbra, ska fota lite skuggor och dela med mig av :)
Min vän Malin som är superduktig på att sminka gillade den också, och då måste den vara bra, trots att den är billig ^_^
Smink är inget jag lägger ut mycket pengar på, knappt något alls faktiskt.
Fick en jättefin borste av Malin, så jag kan tjejsminka ögonen och tona ut färgerna så det inte blir lika stora kontraster och jag älskar den :)
Bara en sak...hur använder jag den???
Haha! Jag är ju som sagt inte någon sån som sminkar sig en massa, så jag vet inte hur man använder borstar :p
Hon får visa mig nästa gång hon kommer hit :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0