Bästa nyår ever!

Tror knappast någon kan ha haft ett bättre nyårsfirande än vi hade igår :D
Massor av god mat i form av älgstek och potatisgratäng - det klassiska liksom :P
Såser, sallad, gott bröd och god dryck, massa lekar under kvällen och massa sång,
efterrätter och kaffe och bubbel på slutet :) Alla var finklädda och alla hade roligt,
inget drama, inget skit - bara mysigt och roligt som fan!
Ja...jag tycker vekligen synd om de som bara satt hemma och tråkade, fast en del kanske gillar sånt också, men ja...så roligt som vi hade hoppas jag alla hade :)
Och det hade ni säkert :)
Sände en tanke till de som jobbade, hoppas er kväll var bra ändå :)

Idag har vi softat och kollat på "Gold Rush: Alaska" heeeeela dagen utan att skämmas ett dugg,
ätit fet mat och godis och bara rått om varandra.
Vid sju åkte Anders igen för en sista arbetsvecka i Husum.

Blir väl sista svullodagen på ett tag nu :P Mer grönsaker och mer träning.
Inget nyårslöfte, bara ett val :)
Medicinerna funkar bra, men trött blir jag ändå av allt, fast jag blir inte lika lätt sjuk
och kall och har låg energi, så ja - bättre!

Nu ska jag återgå till gold rush och sedan invänta sömn.
Ha det så bra alla!
Även du!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0