Att unna eller inte

Att unna sig något betyder för mig att tex göra något jag verkligen vill göra men som kanske kostar lite mer än man hoppats på, eller att få äta något msn längtat efter länge. Sånna saker. Att unna sig något tycker jag man ska göra då och då, annars blir livet så trist. Men det ska vara då och då, inte jämt. För då är det inte att unna sig.

Idag ville både jag och Anders ha en semla, så vi köpte saker och gjorde semlor hemma :) En semla är hyfsat många kalorier men inte alls så "farligt" som jag trodde.

Kaloriräkningen går bra, för tidigt för att säga om det ger resultat, men jag mår bra av det och det är både roligt och lättsamt tack vare ShapeUp :)
Jag stirrar mig inte blind på det och jag ser till att träna och må bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0