You got me!!

Hahahaha!!!!!
Fy fan, you got me!!!

För ca 2 timmar sedan fick jag ett sms av Kikki, det stod:

"You got mail. Bakom dörren lurar många faror bara för att vi älskar dig"

Huh??????????????

Sedan skrev hon att jag skulle öppna min dörr.
Väldigt misstänksamt gick jag fram till dörren, kollade genom titthålet och såg en stor rosa påse utanför på golvet.
Öppnade dörren försiktigt och snappade åt mig påsen, stängde dörren och låste.
I påsen fanns detta:



På kortet står det:
"In i duschen
Skynda på.....
Vid Konsum vi ses kl fyra...
Minuterna idag dom är dyra..."

Hjäääääälp!

Hahahahahaha, jag är nervös och glad och rädd och pirrig och spattig och...fan, haha!

Jag hade verkligen inte räknat med någon överaskning inför min födelsedag eftersom jag själv anordnat festen som ska vara den 10e och ja...
Det brukar alltid vara jag som planerar överaskningsfester för andra!!!
Fan...haha!

Jag är helt snurrig nu, jag hade redan planerat upp dagen,
jag gick ner i tvättstugan och hämtade upp tvätten, gjorde lite kaffe,
skulle ta ur de gamla keratinslingorna ur håret och sedan sätta i nya och efter det färga håret,
sedan gå till repan och hjälpa pojkarna att packa släpvagnen inför imorgon då vi har spelning
och sedan gå hem, äta middag och kolla på film och umgås lite med Anders innan han åker till Norrflärke över helgen.

Men...vänta nu, han kanske inte ska det? Han kanske också är med på det här?
Fatta vad min hjärna går på högvarv nu!!!

Två timmar kvar...vad fan ska de göra med mig???
Underbaringar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0