Världen är - Underbar!

Skitbra födelsedag med massa presenter, god mat, underbar tårta
och världens bästa familj och släkt!

När jag sedan kom hem fick jag två mail av 2 olika människor, de mailen värmde mig och gjorde mig verkligen jätteglad :D
Tack E och tack L!
Gjorde min kväll ännu bättre!

Vatten under broarna, mina vänner... Vatten under broarna!

Nu ska jag ägna den sista timmen av min underbara födelsedag
till att dricka te, mysa som fan, plocka bland presenterna, lukta på alla fina blommor jag fått och kanske spela lite wiiii :D

"Sluta sura, var inte så egoistisk. Världen är underbar,
du gör den bitter. Tänk om, öppna ögonen, planeterna kretsar inte kring dig.
De pratar om handlingar, inte om person,
med medlidande tittar de och skakar på huvudet.
Sluta sura, du är egocentrisk, världen är underbar."

Kan bara hålla med: Världen är underbar!

Imorgon ska jag få nya sjukgymnasttips och ta fler prover
- önska mig lycka till! :)



Kommentarer
Postat av: Helena

tack söta du

2011-09-08 @ 08:28:37
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/
Postat av: M*

Ville bara titta in och önska dig en fin dag :)

2011-09-08 @ 11:32:01
URL: http://dajeroma.blogg.se/
Postat av: Katarina

Du verkar alltid så positiv det är roligt att se att det finns människor som försöker se livet från den ljusa sidan! Bra pepp, tack! Å tack för recepten o matbilderna, rena inspirationskällan!!

2011-09-08 @ 14:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0