Birthday!

Än så länge är födelsedagen underbar :)
Anders har bakat två tårtor, här är en:



Jag fick ett samtal igåt från Doroteas Blomsterhandel, imorgon (idag) halv tolv skulle jag hämta blommor som skickas med bussen från Dorotea.
Det var en jättefin bukett från Anders föräldrar :D
Och dessutom ett presentkort på Cervera!





Sjukt fin!

Har fått galet många grattisönskningar (skriver man så???) på facebook,
snart 200 stycken och klockan är ju bara lite över ett.
Tack vare facebook kommer folk ihåg att man fyller år och det är enkelt att klicka och skriva grattis, men det förtar inte glädjen i att bli, om än så lite, uppmärksamad :)
Och sms och andra grattisönskningar har också trillat in,
ikväll ska vi fira födelsedag hos pappa med middag och fika :D

På lördag är det 30års kalaset och det är många som ska komma,
kommer bli så roligt att få träffa och fira med alla!
Folk har ringt i ett och frågat om tider, presenter och annat,
jag har sagt från klockan sju fram tills vi inte orkar mer och några presenter behöver folk verkligen inte ha med, att de kommer räcker!
Men vill man ge mig en present tänker inte jag säga nej tack, haha :P

Är så glad att jag har så fina människor omkring mig och skriver som Malin D:

"lyllos mig som har så galet många fina människor i mitt liv...jag fattar inte hur jag har kunnat sortera så jag bara har dom bra kvar..de som ger mig energi istället för att ta den... "

Kan bara hålla med!




Kommentarer
Postat av: Sophie

Ja, du har många vänner du Cici och det är för att du en av de där bra personerna! man kan lätt se på en människa hur bra den är genom att kolla hur många vänner den har och du borde ha tusen! Klart det kommer många människor på kalaset, här behövs det inte skrapas ihop direkt! Tycker synd om de som sitter utan vänner men de har mest troligt gjort sig förtjänt av det. pik pik! Jag ringer dig senare så ska du få höra mer omm hotmailen, jag vet att han hört av sig till dig (såg det här) men det är lite mer som ska berättas också! Jag skrattade gott åt ditt inläg med mailen och black sabbath, han blev rätt så spak! Kram

2011-09-07 @ 16:41:09
URL: http://hatp://sophie.blogg.se
Postat av: Helena

ska vi följa varandra på bloglovin :) ? Kram

2011-09-07 @ 17:59:46
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0