Kaka!!!!

Världens finaste sambo bakade bullar och jag bakade muffins, drömmar och kokostoppar
nu i veckan, fyller ju år imorgon ^_^
Och imorgon ska Anders baka två tårtor, duktiga kille!

Anders bullbak:



Muffins ^_^




Jag gjorde massa olika muffins: Hallon, kokos/mandel, kokos/citron och vanilj.
Tog lite vit fondant (sockermassa) och gjorde små blommor och dekorerade med silverkulor.
Glasyren på de på bilden nedan är färskost, citronsaft och florsocker,
tyvärr kan jag inte säga vilka mått för jag rörde bara ihop det,
men sök på google så finns det nog mått där, sorry :P





Kommer recept på kokostopparna och på drömmarna,
och bilder såklart, men nu ska jag njuta av sista timmen som 29 :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0