Smycken på gång

Smyckestillverkningen har börjat :)
Har bara hunnit göra några få, så här är några smakprov.
Mina egna tags med mitt märke "Fat Spider" bör komma redan nästa vecka,
så fort de kommer ska jag märka upp alla smycken och sedan, om intresset finns,
börjar jag sälja dem :)


Massa, massa småplock och pill, öppna och stänga massa öglor, göra kedjor,
sätta ihop...pheeew :) Men roligt är det :)

Här är de första jag gjorde, ett armband med matchande örhängen.



Med röda krokar


Ett till armband, med togglelås som ser ut som en trollslända :)


Svalor



De här har jag gjort till Malin :)



Gjorde ett halsband



Mer uppdatering imorgon!

Hoppas ni har det bra!


Kommentarer
Postat av: X

Shitt va snygga!! Kan ju säga som så att de e skillnad på egengjorda smycken i bloggar just nu... STOR skillnad!!

2011-09-29 @ 03:51:29
Postat av: Luni

ååh, jag blev så kär i de röda örhängena och trollslände armbandet, även om allt var skitsnyggt så fastnade jag för dem. Tror minsann jag måste sätta undan lite pengar till smycken när du kommit igång :)

2011-09-29 @ 12:13:44
Postat av: Cici

Sv till Luni: Jag inväntar ju bara mina tags och sedan ska jag börja sälja, men jag kan lägga undan både de röda krokarna och dragonfly-armbandet till dig om du vill :) Kommer kanske bli något liknande framöver, men kan nästan garantera att du blir rätt ensam om dem :) det är mina första testsaker och en del fanns det bara en eller två av, så jag vet inte ens om jag kan göra dragonfly-armbandet likadant igen :D Maila mig så fixar vi det :)

2011-09-29 @ 22:50:28
Postat av: Anonym

Shit, vad produktivt! Jag är imponerad.

2011-09-30 @ 00:48:16
Postat av: Anonym

Jag vill jättegärna köpa! Hur gör man för att få köpa smycken?

2011-09-30 @ 00:59:46
Postat av: Karin

Jättefina smycken, vad duktig du är! Hoppas du börjar sälja dem snart!

2011-09-30 @ 11:06:41
Postat av: Cici

Tack tack alla :)

2011-09-30 @ 12:00:11
Postat av: E

Jävla snygga saker du gör!!!!

2011-09-30 @ 19:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0