Renovering och bygge

Nu var det ju väldigt länge sedan sovrummet blev klart, men alla hyllor samt
klädhängarna har inte varit inköpta och målade och på plats, men nu är det där det ska vara :)
Här är resumé i bildform från hur det började.





Vi byggde en egen sängram som passade alkoven :) Lägg också märke till
min utomordentliga skiss, på en bit avrivet papper xD




Klädhyllorna har blivit målade i en guldaktig färg och så har jag skruvat fast krokarna jag smidde.


Klädhängarna är på plats och ny matta och ja...det är väl helt klart nu helt enkelt :D

Anders har idag sågat till stommen till nya köksbänken,
till veckan kan den bli klar, om vi får tag på beslagen bara så :D
Både sängram och köksbänk kommer gå att skruva isär och flytta med när vi flyttar
och det känns bra. Ska ju bo här tills det blir husköp, men det ligger fortfarande i framtiden,
så under tiden är det lika bra att fixa till stället. Jag har inte velat ta mig för det alldeles för mycket innan när jag bodde själv, för jag trodde jag skulle flytta vidare. Har målat lite för nöjes skull men nu känns det inte mer än rätt att fixa ordentligt. Bara köket kvar, sedan är alla rum klara.





Kommentarer
Postat av: Linda

shit vad duktiga ni är :)

2011-09-26 @ 22:21:24
URL: http://kakansmulanbutterkakan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0