Soffan och alla fynd

Lite fynd från helgens resa till Sundsvall och Ikea + Birsta City


Spegeln som jag suktade efter fick absolut följa med hem :D


Har varit ett mindre bygge här ett par timmar,
Anders satte igång med soffan och jag hann med att skruva ihop klädhängarna :)


Gillar verkligen klädhängarna, vi köpte varsin.
Nu kan jag se de kläder jag gillar mest, som min fina jacka jag fick tag på i sommras, och så får saker som inte ska vikas (helst) hänga och ja...vara fina, haha :) Och jag var tvungen att köpa galgen (Åhléns) med pärlor på också :P


Här är lite mer av de saker vi hittade, kan inte fota allt och så särskilt intressant att veta precis allt vi handlade kanske det inte är heller, haha!


Från Ikea, Åhléns och Cervera.
Vågen är en klar favorit och likaså köttbankaren, båda från Cervera :)

Och, den största anledningen till vår resa var ju en ny soffa... kan bara säga en sak:
ÄLSKA! Så skön soffa, jag är så jävla nöjd och glad :D



Så nu är det mys i soffan, gjorde lite ananas i ugnen med kokos, hasselnötter och lite socker på och till det lite glass :)

Hoppas ni har det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0