Kollar in Ikea

Sjuuukt mysig kväll :) Regnet smattrar, vi har te och hemgjord saft och kardemummaskorpor,
nu har både Kamsen och Anders somnat i soffan ^_^
Jag kikar runt på ikeas hemsida för att planera lite inför turen dit på lördag.
Den här spegeln tycker jag om, tror den skulle passa bra i lilla hallen :D


Sedan har vi länge sagt att vi ska ha en eller två klädhängare i sovrummet,
så någon av dessa blir det.



Jag föredrar den svarta, men den vita tar mindre plats...får nog se vilken det blir
när vi väl är på Ikea helt enkelt.

Den här serien var jättesöt, kanske lite för enkel och aningens trist för mig,
men väldigt söta som sagt ^_^ och vi dricker ju mängder med te så...


Och titta på de här ^_^
Jag älskar små förvaringslådor och de här var jättefina :D


Ne, nu ska jag sluta titta,
och ta en till kardemummaskorpa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0