Födelsedagsmuffins och ljus!

Lite födelsedagsmuffins till Anders :)


Choklad och nougat muffins :)

Igår åt vi lasagnette till middag, båda tussiga och orkeslösa,
den här veckan har blivit fylld med mindre bra mat men ja...vad gör man?
Gott var det och snabbt går det, alltid bra när man är sjuk och febrig :)



Idag åt jag Anders morotssoppa med räkost i och kräftstjärtar,
så sjukt god! Jag kan inte receptet för det är alltid han som gör den :P



Anders får sin present av mig :)




Börjar bli kallt ute, och här inne...jag fryser ju av ingenting, så jag har
tänt massa värmeljus och myser i soffan med täcke och kudde :)



Ska koka en kopp te och kolla på en film som Boxern spelat in :)
Hoppas ni har en riktigt bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0