Massa minnen...

Här är ett kort på mig och Kikki från 2009, blondisar!




En kväll när jag hälsade på henne i Krokom :)


Lite mer roliga minnen, här är en bild från Lottes 20 års fest :)



Spelade tevespel, Itoy om jag minns rätt, så alla hoppade och sprang på stället och viftade med armarna och höll på, sjuk kul :) Sedan vart det singstar också :)


Här är Axel och Lunica när vi tog en skön helg på Holmen :)
Skoteråkning, bastu, sällskapsspel (Kikki och några till kom förbi på kvällen men sov inte över)
och tillslut blev vi nedbäddade i världens skönaste säng och somnade till sprakande eld i kaminen!




En sommarkväll i augusti drog vi och tältade och fiskade och grillade medans "alla andra" drog på yran och urkult :)




Här är från i vintras när vi först var ut och letade julgran med pappa och Robin och sedan när vi gjorde julgrupper med mamma och Robin :) Julmys!!! Jag längtar!




Och här är innan spelningen på Hometown Glory Festival :)
Älskade band, så duktiga musiker de är, så glad att vi spelar tillsammans!



Anders och Malin (och i bakgrunden mamma och faster) på isracing i Strömsund när Robin och Olle körde sin första tävling :D



Blir en hel massa bilder, men jag går igenom mappar på datorn och delar upp kort och ordnar,
 hittar så många roliga minnen :)
Ett till, sen besparar jag er fler minneskort :) For now...

Kort från när jag och mamma och Anders åkte skoter ut till en ö bortanför Öhn och lagade mat på muurikan och hade en skön vinterdag :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0