Kom ut ur garderoben

Ännu en av födelsedagspresenterna var bidrag till en ny soffa,
tack alla - ni är bäst!

Har kollat runt och letat, finns många, finns dyra, finns billigare, finns fula, finns fina...
Efter att vi pratat ihop oss och funderat så kom vi fram till att det
får bli en tripp till Sundsvall för besök på Ikea och Birsta City.
Ikea har en del fina saker och en del saker jag inte alls gillar. Tur man är olika.
Skulle inte vilja att vi kom hem med saker så vardagsrummet ser ut som en sida i katalogen,
men det kommer knappast hända heller, för det är inte riktigt vi :D
Ne, blir nog ett soffköp där och möjligtvis någon garerob och hyllor,
hyllor kan man alltid måla om så de blir mer personliga och det gillar vi :D
Sedan har jag andra presentkort som ska nyttjas och det funkar ju fint på Birsta City där
de flesta affärerna finns :D

Har kollat lite lätt på garderober, här är några jag gillar:

ODDA 2695 kr
Fint och lite annorlunda, funderar dock på hur det ser ut i verkligenheten, kanske kan vara lite...plastigt?


PAX 5490 kr
Den här gillar jag verkligen, den kanske är för stor och hög dock
med tanke på att vi har snedtak och alkov i sovrummet :P


PAX 2990 kr
Lite tråkig, men helt ok :)

Min kompis Malin D's hus är en stor inspirationskälla, hon är jätteduktig på att
matcha och göra fint och renovera och har jävligt snyggt tapetserat, inte så vardagligt utan mer coolt och genomtänkt! Våra stilar skiljer sig men är ändå lika, haha :)

Nu ska jag kika vidare lite :)





Kommentarer
Postat av: Malin

Men gulliga du! Jag blir ju tårögd över allt beröm! Det enda det handlar om är ju vad man tycker om och det har ju både du och jag lyckats med tycker jag =) personlig prägel på ett funktionellt hem liksom =) och ja, lika, men ändå olika ;) <3

2011-09-14 @ 18:00:31
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0