Tjugonånting

Först och främst: Ett stort "huh?"

---

Nu har jag i skrivande stund 2 timmar och fem minuter kvar på tjugonånting,
sedan går jag in i magiska trettio - galet!

Men, jag har sagt det förr och jag säger det igen: Jag är nöjd, som fan!
Och jag ser inte på mig själv som gammal, eller fööör gammal, jag är precis lagom :D
Och framtiden är ju bara att längta efter,
jag vill ha ett hus med gård där jag kan ha djur,
sedan skaffa barn så barnet/barnen kan växa upp som jag vill, som jag gjorde,
jag kan inte tänka mig lägenhet. Men kom ihåg: det är jag som tycker så,
andra får tycka och göra vad de vill, men jag tycker såhär :)
Nåväl, allt det där ska ju komma, och ett giftermål också, skulle vara roligt att gifta sig :)

Ne men ja, skitbra 29 år har gått och snart, snart 30 år :D
Har ju gjort det jag vill så, nu är det bara att se fram emot allt annat!
Ett nytt kapitel kanske? Ja, vem vet....^_^ Tänker inte avslöja nått här.
Inte nu.

Imorgon blir det firande hemma hos min far med släkt och familj :D

Och på lördag blir det fest för släkt, familj och vänner,
jag ser fram emot det :D

---

Och jo, skulle slänga ut frågan innan men jag glömde:
Fler som har blogg.se som har lite problem ibland med inlägg som inte publiceras på en gång utan dröjer? Mina har ibland, som idag tex, lagrats , och sedan har alla rasat in nästan alla på samma gång? Om ni haft sånna "problem så är jag tacksam för svar eller/och lösningar :)


Kommentarer
Postat av: Katchen

Ja det kan bli så ibland, jag har många besökare per dag och ännu mer sidvisningar, tror det kan bero på det ibland. Annars kan det bara vara driftstörningar som ibland inte påverkar alla utan bara ett antal användare. Hoppas det hjälpte lite

2011-09-07 @ 12:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0