Spelkväll och middag!

Haha, nu har bloggen gjort sådär igen, lagt upp ett par inlägg på raken.
Men jag fick ju en förklaring av en snäll bloggläsare som förklarade varför blogg.se gör så ibland och varför det tar ett tag för en del inlägg att komma upp så andra än jag kan se dem. 
Och det gör ju inget, ser mest bara komiskt ut, som att man skriver suuuuupersnabbt! xD

Tar egentligen ganska lång tid att svänga ihop ett blogginlägg,
inte med skrivandet kanske, men bilderna. De är stora och jag har inte världens snabbaste internet,
så det tar lite tid att ladda upp dem :P Inget att klaga på, betyder bara att jag har en bra kamera :)
Sjukt bra investering, glad att jag äntligen köpte en bra kamera :D
Den och diskmaskinen är två av de bästa investeringar jag gjort den senaste tiden :)


Imorgon är vi bjudna på middag - nice!
Blir jag och tjejerna och Anders,
en återförening från i lördags, om man räknar bort Anders då, han var och jagade medans
jag släpade iväg min trötta kropp för ett glas vin och sällskapsspel :)
Glad att jag gjorde det, behövde social kontakt efter att man varit sjuk, var dock trött som ett as :P
Vi spelade först tjejkväll eller vad det hette - tyvärr riktigt dåligt, tråkigt spel, vi slutade nästan på en gång, sedan spelade vi oogachakka - sjukt roligt!
Alla får en hög med kort och sedan drar man det översta kortet i sin hög och läser en mening (eller sjunger den om man kan) från en låt, den första av de andra som spelar som kan fortsätta sjunga på låten som meningen kommer från får kortet; en poäng.
Kan alla och börjar sjunga samtidigt så lägger man bara kortet på bordet och går vidare.
Ett spel jag verkligen gillade :)

Kanske man skulle ta en spelkväll på fredag? Oogachakka, lite Alias, monopol :)
Why not ^_^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0