Spela in en singel

Bra dag, bra, lite kortare rep med bandet,
vi körde igenom en handfull låtar och ägnade sedan lite tid åt att börja komponera ihop
eget materiel - soooo far soooo good :D

En av mina födelsedagspresenter var ju att få spela in en singel
i riktig studio (Gula Villan, Östersund) med mitt band, och vi vill ju helt klart göra en egen
och inte en cover :)
Tack gullhuvven för den presenten, ni är ju sjukt underbara!
Kompisar med kontakter, eller hur var det Liv? ^_^

I vilket fall, vi jobbar på, har fler egna låtar på lut, så vi får se vilken det blir som vi spelar in.
Kommer nog inte gå in i studion före jul iallafall, tid tid och åter tid,
den ska räcka till allt för alla :P
Och jag med mitt tålamod när det gäller att vänta på saker, haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0