Önskelista

Önskelista:

Stort:

* Fred (jajajaja, jag vet...men ändå liksom)

* Att folk börja sopsortera lite bättre, det är inte så svårt men hjälper en hel del.

* Att fördomar och stora egon kan förstå allt som är bra
med att take the high road - var lite ödmjuk, tänk positivt!

* Stöd Eko och lokala produkter, finns mer än man tror - kolla upp vart!

* Bättre vård för alla och satsa mer på ungarna i skolan.

* Att många skänker pengar till Rädda Barnen, läkare utan Gränser samt fler hjälporganisationer.
Om du kan köpa en kaffe för 25 spänn kan du också skänka 25 spänn, kan du köpa en förpackning glass för 50 spänn kan du skänka 50 spänn, eller? Eller skippa både kaffet och glassen och skänk pengarna rakt av, eller det dubbla!
Det känns himmla bra att hjälpa dessutom :)

Mindre:

* Presentkort på Ellos.se
* Pengar, kommer rinna mellan fingrarna nu för att bjuda på festen (men det är det värt)
* Ta bort den beska smaken i min mun som är en påföljd av de mediciner jag äter.
* Ta bort medicinerna. Eller ja - läk min kropp så den blir som förr, tipp topp.
* Gå tillbaka i tiden och skippa bilolyckan så min rygg inte hade förstörts nu.
* Sömn

:D





Kommentarer
Postat av: Nina Persson

Sv; Åh vad roligt. Hoppas du stannar! :)

2011-09-07 @ 07:38:32
URL: http://ninaapersson.blogg.se/
Postat av: Skobbedibapp

Så länge jag har kännt dig har du "tjatat" om miljön och att man ska bry sig om andra.. du är en av de mest generösa, givmilda, omtänksamma människor jag känner och en stor miljökämpe :-) Grattis på din 30-års dag idag Cecilia och hoppas att någon av önskningarna slår in!!

2011-09-07 @ 12:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0