Nej till skorna

Tänkte kolla vilket ställe jag skulle nyttja mitt superpresentkort på, det jag fick av fina Malin D,
och klickade runt på ställen på nätet.

 Kom på att Nelly fanns med och klickade mig dit.
Vet inte riktigt vad jag tyckte om kläderna, massa svindyrt, massa pråligt, några bra priser,
lite underligt på ett tråkit sätt, massa följa-modet-trender-bestäm-inte-själv-vad-du-har-på-dig,
basplaggen kändes trista och skorna...well, där fanns en del godbitar men också massa pråligt skit.
Hittade några jag faktiskt letat efter, som jag först tyckte var supersöta,
men sedan såg jag en bild på hur de såg ut på och då ångrade jag mig.
Nu såg de bara klumpiga och konstiga ut. Konstiga på ett dåligt sätt.




Ne...


Kommentarer
Postat av: Malin

=)



Håller med! Dom såg superfina ut på bilden, men väl på såg dom klumpiga ut...jag röstar nog nej jag också =)



Tack för ytterligare en toppenhelg fina du!

2011-09-13 @ 22:17:00
URL: http://malinsminut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0