Löshår och julmys!

Haha, som jag skrev för någon vecka sen så har Dollarstore redan nu börjat sälja julsaker,
var dit härom dagen en snabb sväng för att köpa lågenergilampor.
Det är alldeles för tidigt, det är ju september god damnet :P
Jag har inget emot julen, snarare tvärtom, ingen älskar julen som jag :D
Men nu vill jag njuta av hösten, vi behöver inte skynda på så mycket med allt.
Samhället överlag har alldeles för bråttomt nu för tiden.
Höstmys först - sedan julmys.


Och...börjar de sälja pynt redan nu betyder det bara en sak:
Jag kommer förköpa mig!!!!!! :D
Jag älskar att julpynta, lite för mycket kanske :P
Och jag slänger aldrig nått, så det blir ju bara mer och mer, haha :D

Satte i löshår på Sanna idag, här är bilder på före och efter,
det är träns isatt med bondinglim.




Kommentarer
Postat av: Mirre

Men shiiiit va dukti du är!!! Supersnyggt det där löshåret!! Jobbar du med det?

2011-09-20 @ 23:11:07
URL: http://.mirreemelie.blogg.se/
Postat av: Cici

Tack så mycket :D Nej, jag jobbar inte med det :)

2011-09-20 @ 23:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0