Level-up 30 års fest idag!

Igår när jag städade fick jag konstiga små rodnader på ena kinden,
weird...



Gillar de mysiga, regntunga dagarna som har varit,
då kan man med gott samvete kura under en filt, tända ljus, baka,
laga god mat, spela teve-spel och titta på massa filmer :)
Ingen mening att deppa ihop, gör inte saken bättre :)



Men idag skiner solen och det är vackert väder, underbar dag,
och ikväll ska vi alla sammals för min Level-up 30 års fest :)
Galet roligt!!!! Och ajg är så glad att det är så många som vill fira mig - underbaringar!!

Ska dra någon rolig sminkning ikväll tänkte jag,
typ såhär som på bilden, men med rosa bakgrund kanske, så det matchar klänningen :)



Nu ska jag börja göra mig iordning, halv fem ska vi träffas massa kompisar och käka middag på hörnet och sedan upp till mig för ett glas vin och sminka lite mer och så,
sen drar vi på mc klubben!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0