Kan Jang!

Usch usch, den här konstiga förkylningen drar verkligen ned energin.
Somnade sent som vanligt, sov ändå hela 5 timmar så medicinerna kanske börjar
hjälpa :) Skulle ju vara skitbra!
Dock går jag in på halvtid på jobbet på måndag, kanske inte vad jag önskat men det känns ändå ok.
Mer arbetstid hade ju självklart varit det ultimata, men det här kommer passa allt bäst,
så jag ser på det positivt och välkomnar förändringen istället för att
tänka negativit :)

Både jag och Anders är sjukisar och släpar runt och hostar och nyser och snörvlar.
Jag har feber och har haft djävulskt underliga feberdrömmar inatt....brrrr!
Tänkte Anders skulle få sova ut ordentligt så när jag vaknade och inte kunde somna om smög jag ut från sovrummet och bäddade ner mig i soffan,
kollade teve, ringde massa samtal, kollade igenom papper och nu funderar jag på att göra en god frukost och väcka Anders och kolla om han är sugen på att äta nått.
Kan Jang, apelsiner, massa te, juice och kanske en liten macka.



Kommentarer
Postat av: E

Krya på er inget roligt att vara sjuka. Gillar din blogg, fin och positivt! Inte som en del andra som skryter om sig själva när de faktiskt borde se vad de egentligen (inte) gör och klankar ner på andra för att må bättre själv.

2011-09-14 @ 11:49:29
Postat av: Cici

Tack ska du ha! vi gör vårt bästa och proppar i oss apelsiner och vatten och Kan Jang så snart är vi nog fit for fight igen :D Och tack för att du gillar bloggen, alltid roligt att höra :D

2011-09-14 @ 12:20:55
Postat av: Anonym

Tror du å ja E läst samma blogg angående det där att klanka ned på andra å sen skryta upp sig själv. Sorgligt, verkligen!

2011-09-14 @ 13:05:03
Postat av: Sophie

Kan Jang är bra, hoppas ni kryar på er fort! Tack för samtalet i veckan jag behövde få lite styrka! Tack för att du finns! Kraaaaaaam

2011-09-14 @ 17:03:55
URL: http://sophie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0