Insomnia och smycken

Har som vanligt sömnsvårigheter.

---

Tänkte att jag skulle ta upp en gammal hobby igen och börja tillverka smycken.
Hittade åt mina lådor med pärlor och hängen och verktyg för några månder sedan
och la dem i lådan under teven, såg dem nyss och kände mig inspirerad.
Har beställt lite nya saker och när de kommer ska jag sätta igång igen.

Här är några av de smycken jag gjorde:





Och de här halsbanden har jag svetsat och lött med guld och silverlod:




Tror dock att de smycken jag ska tillverka nu kommer se lite annorlunda ut.
Vi får väl se när allt har kommit, helt enkelt :)


Kommentarer
Postat av: Victoria

Åh Cicci. kommer ihåg att du gjorde snygga fjäder örhängen. Skulle kunna tänka mig å köpa sånna av dig. :o)

2011-09-26 @ 21:44:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0