Grattis till mig!

Titta vad underbart fint min älskade lilla mamma skrev till mig:


"En natt,,,,,,den 7 sept -81 vaknade jag och hade ont i mage o rygg,,,hmmm nu är det dags tänkte jag,,nu ska vi få vårat första barn,);)jag väckte din pappa och sa att nu är det till och åka på BB,,, han flög upp ock kolla klockan. det blir på första älgjaktsdagen då,, säger han..Vi for in till Östersund och kl:10 07 föddes du,, redan då en glad liten tjej;);););)Så söt och fin,..Tänk att det gått 30-år,, min älskade första dotter,, ett STORT GRATTIS ,,och jag önskar dig allt gott i livet,,, Kram och så syns vi i kväll,););)"

---

Det har nu gått 35 minuter på året som 30 och jag har redan fått tårta och massa, massa grattisönskningar och än så länge känns allt bara bra, haha :D




Bjuder på den här. För ibland kan man få en kokosboll i nyllet.
Smakar lika bra ändå kan jag meddela. Så var inte rädd om det skulle hända dig med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0