Frukost och smyckesdelar

Klockan fem gjorde jag iordning frukost till Anders och såg till att
jag själv åt frukost också, lite iallafall, jag vette fan varför men jag är ingen frukostmänniska, har svårt att äta på morgonen. Mysigt var det iallafall :)


Idag kom lite av smyckesdelarna, små, små saker, pilligt värre.
Hoppas resten kommer under veckan, har två olika leverantörer, såklart ska ena vara seg, haha.
Typiskt. Nåväl...liten sneakpeak på sakerna, men inte för mycket,
ska visa mer sen när jag kommit igång, om jag nu får till något.
Antingen blir det bra eller så blir det skit. Jag hoppas på bra, delarna är fina men sedan ska det sättas ihop och kombineras så det blir snyggt...ja vi får se :)



Har precis ställt in en älgstek i ugnen, så nice med frysen full av älgkött,
sedan har vi massa kött från den halva oxen från Anders föräldrars gård kvar också
plus att vi fick hemodlad potatis av mamma igår, kan inte bli mycket bättre känner jag :)

Ha en bra dag alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0