Diamond glaze på Lemmy

Här är lite bilder på hur jag gjort bildsmyckena,
förhoppningsvis framöver ska jag försöka löda egna, raka ramar.


Klipp ut en liten bild, sätt lite, lite lim på bildens baksida, fäst den i ramen och täck sedan med Diamond Glaze och låt torka, kan ta upp till en timme innan det är hårt nog.
Vill man ha bubblor i kan man röra lite med en nål och lyfta ned bubblor i glazen.




Här är en som precis är täckt med glaze, efter att de torkat blir de genomskinliga.





Och ja, det är Lemmy i den fyrkantiga ramen ^_^


Kommentarer
Postat av: Elina

Vad du är kreativ! Jättefina smycken och imponerande pilljobb med bildsmyckena! Var stolt, det där är snyggt!

2011-09-30 @ 10:46:56
URL: http://erikasvärld.blogg,se
Postat av: Anonym

Du verkar ju kunna allt du ;-] Hår, laga mat, göra smycken, baka! Supertjejen!

2011-09-30 @ 11:49:33
Postat av: Cici

Sv: Men tack så mycket :D

2011-09-30 @ 11:58:45
Postat av: POD

Allvarligt; hur duktigt är du inte?! Galet snygga saker du gör! Hoppas det finns så man kan köpa smycken? Ska man boka eller hur gör man? Majla kanske?

2011-10-01 @ 03:14:28
Postat av: Cici

Sv till POD: Så fort mina tags kommit så ska jag börja sälja, förhoppningsvis genom hemsida som jag gjorde förr men vi får se, det är bara en hobby och ingen affärsverksamhet ^_^ Jag säljer genom bloggen också och bloggshoppen och jag kommer lägga upp de smycken som finns. Just nu finns inte så många för jag lägger inte ned så mycket tid på det än men om det är något smycke du sett redan nu som du vill ha kan du maila mig på [email protected] :)

2011-10-01 @ 12:06:57
Postat av: M

Jättefint! Uppfriskande med någon som har egna idéer och inte kopierar saker som redan finns :)

2011-10-01 @ 15:20:51
Postat av: Elina

Sallan sett nagot snyggare det har ar grymt! Vidersaljer du? Bor inte i Sverige for tillfallet. Mailadress?

2011-10-02 @ 04:01:06
Postat av: Cici

Sv till Elina: Du kan maila mig på [email protected] :D

2011-10-02 @ 16:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0