Cake pops och middag!

Igår gjorde jag och Anders cake pops, eller ja...jag gjorde dem men han var provsmakare :P
De blev goda, jag gjorde utan pinnar, så det ser ju mest ut som praliner typ.
Och de som inte är doppade i choklad utan kokos ser mest ut som chokladbollar.
Goda var de i vilket fall, sparade ned några recept för någon vecka sedan och tänkte börja på en gång men saker kom ivägen och igår när vi handlade så kom jag på det och plockade ihop lite saker för att kunna göra dem.
Jag tog det enklaste receptet och började med det och tillsatte lite eget.

De vita är krossade Ballerina kladdkaka med philadelphiaost,
doppade i vit choklad. De andra är samma grund och sen rörde jag ned smält vit choklad och smält mjölkchoklad, doppade en del i smält mjölkchoklad och en del i kokos.



Självklart delade jag med mig på facebook vad jag gjorde xD


Och ja, cake poops....not so nice kanske ^_^



Nu ska vi strax iväg till Pernilla, blivit bjudna på middag där ikväll :D

Ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0