American dad

Sitter och kollar på American dad och fnissar, så jävla rolig serie ^_^
Den slår inte Family guy, men bra nog nära :)

Jag och Kamsen (en av våra 3 katter) har legat i soffan och myst
till teve och tända ljus, Anders är i Norrflärke just nu, ska upp tidigt imorgon för att jaga.
Så jag och katterna kikar på American dad och käkar god mat,
tar det lugnt och slappar lite allmänt :)
Mår bättre och bättre, fortfarande hosta till och från och allmänt seg, men febern har gått ned iallafall och det är väldigt skönt...allt blir så jävla jobbigt när man har feber,'det tar sån tid vad man än gör. Som idag, att gå ärenden och handla tog ett tag, kallsvettades som en tok och sedan
när jag kom hem och skulle göra de andra sysslorna var jag helt slut :P
Så jag hoppas febern är helt bort imorgon :)



Hoppas ni haft en trevlig kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0