film med mamma och nya smycken

Har fått två filmer från Lovefilm (scrolla ned och få gratis filmer och tevespel du med!)
så jag och Anders for hem till mamma och hade filmkväll ikväll.
Kanske lite dumt dock att titta på skräckfilmen sist, haha, lämna stackars mamma själv
i ett stort hus, alldeles mörkt ute... :P




Fler smycken har blivit gjorda, här har jag tagit små, små nageldekorationer och
lagt på en silverstjärna och täckt med glaze, samma sak på en döskalle.


Några bildsmycken, en del har torkat andra inte




Här är några nya smycken jag gjort under veckan, en del är beställda och andra är idéer som
har fått växa fram fritt.


Mer kommer framöver!
Ha en bra dag, nu ska jag äta lite kvällsfika,
vetebulle med kardemummasmak och mjölk :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Va roligt att se lite egna idéer! Orginellt kan man lugnt säga! Annars verkar det vara väldigt svårt för folk att komma på något eget, man hakar på sånt som andra gör och kallar det för att bli inspirerad. Kan man absolut göra men lite roligt är det när man ser att folk inte alls verkar kunna komma på egna saker. Såg att du gjort semlor också, gu så gott! Är säkert flera läasre som såg det och fick suget och gjorde sig någa de också. Du kanske startade en ny trend: Semlor i oktober! Keep up the good work girl! /E

2011-10-07 @ 16:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0