Livsupplevelser

Finns en del saker man vill göra under sin livstid och jag har haft turen att ha hunnit med ett par stycken sådana saker. En av de roligaste saker jag gjort var att hoppa fallskärm :D
Det var helt galet!





Där är jag, uppe i himmlen ^_^


Samma med att besöka pyramiderna, känslan när man var där på plats var
större än vad jag hade trott. Så sjukt att människor (?) gjort de där enorma landmärkena!





Sedan är det andra saker, större och mindre, som jag har haft turen att uppelva, se, göra, höra osv.
Resan till Paris med mina syskon och min mamma var en av de bästa resor jag gjort,
att se alla landmärken där, uppleva maten och den vackra staden tillsammans med älskad familj var underbart :)
Att se frihetsmomentet i Riga var riktigt coolt, att spela in två låtar i studio var roligt som fan, att köra en skralltig moppe uppför en vulkan var spännande, att göra intervjuer med några av mina idoler för tidningar jag läst som tonåring var uppfyllande, att flytta långt och bo själv samma sak,
alla små och stora saker jag vågat mig på att göra, alla små och stora saker jag gjort och klarat av,
allt allt allt...gör mig glad :)
Snart påbörjas ännu ett nytt kapitel i livet, det blir en helt annan sak och jag ser fram emot framtiden och när den kommer kommer jag vara redo, och nöjd :)

Go for it! Det är mitt råd,
ta vara på livet för du har bara ett.
Mest troligt :P


Nu ska jag äta en sen lunch lite fort!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0