Keratinslingor isatta

Slingorna är isatta och resultatet blev bra :)
Lite halvkrångligt att sätta i dem där bak när man gör det själv men
efter ca 2½ till 3 timmar var det klart och uppklippt :)
Jag använde mig av äkta hår i klass tre, det är dyrt men värt det,
jag brukar alltid säga att man får det man betalar för och sedan är det upp till en själv vad
man köper, en del köper syntet (plast) - andra köper kvalité, man är olika och vill ha olika saker :D
Det här är tunna, små keratinslingor som fästes med speciell värmetång, en efter en i
ditt egna hår, slinga för slinga.




Nöjd :)

Lite fler smycken gjorda också och en hel drös ivägskickat och avlämnade,
jag blir verkligen jätteglad att efterfrågan blivit så stor, tack tack tusen tack alla!!






Drar priserna här också, annars finns alla priser och alla smycken,
både sålda och tillgängliga på smyckessidan :D
Armbanden med treraderslås kostar 150:-, berlockarmband med bildsmycken kostar 120:-,
alla andra armband samt halsband 100:- och örhängen 80:- :D

Åter igen: Tusen tack för all positiv respons, jag blir skitglad!

Har småfunderingar på barnsmycken också, men använder barn smycken??


Kommentarer
Postat av: Karin

Men ojj vad duktig du är!! Både på hår och på smycken, vad roligt! Har du klippt dig själv också?

2011-10-27 @ 23:38:40
Postat av: Cici

Sv till Karin: Tusen tack! Japp, jag klipper själv, enklast så för då får jag det som jag vill och är van vid ^_^ Lät en hemmafrisör klippa det förra året och jag fick liksom klippa till det själv efteråt och då tänkte jag att jag kan lika gärna fortsätta :)

2011-10-29 @ 13:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0