Slingor ur och i igen

Har tagit ur alla keratinslingor, känns jättekonstigt, haha xD
Mitt hår är längre än vad jag trodde, speciellt bak, fram har jag klippt upp det allt eftersom det växt ut men bak har jag inte klippt nått så där är det långt.
Ska sätta i nya keratinslingor imorgon, jag gör det ju själv så det tar sin lilla tid,
tog nyss ut ca 230 stycken (tunna smala) och imorgon ska jag sätta i ungefär lika många.
Jag är rätt nöjd med mitt egna hår, speciellt nu när det är lite längre, men det är så förbannat
tunt och fint. Blir väldigt lätt statiskt om jag inte har massa hårspray i det.
Dessutom gillar jag keratinslingorna, det är enkelt att klippa och färga och byta frisyr
eftersom det bara är att ta ut ("bara" betyder ca 2½ timma med lite luggande) och byta ut
om det blir fel eller om man tröttnar på det :D

Tänker faktiskt bjuda på ett mindre collage över hur mitt egna hår ser ut,
det händer inte ofta eftersom jag själv tycker att mitt hår är så tunt och flygit
men ja...nu ser det faktiskt helt ok ut.


Mycket längre bak än vad jag trodde.
I vilket fall ska jag sätta i lite nya slingor imorgon, vill ha det längre fram än vad det är nu :)

---

Nytt armband och nytt halsband:







Är lite öm i hårbotten efter urtagningen av alla slingor så nu ska jag luta huvudet mot
en dunkudde och äta en macka och hoppas på sömn inom en snar framtid!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0