Bruten tå och filmmaraton

OBS - fotfobiker bör veta att det kommer en fotbild nedan - OBS
^_^

---

Idag har vi laddat med onyttig mat och massa kolsyrat vatten och hängt
i soffan heeela långa dagen och kvällen tillsammans :D Har sett ett helt lass med filmer på projektorn och haft hemmabio - det är den bästa sortens bio :)



Igår gjorde vi lite rolig film till en Aqua (!) låt jag och tjejerna och Anders och sedan gick vi ner på hörnet, jag ville väldigt gärna splitta en pizza, men det serverades inget. Stod utanför och rökte lite
och vi träffade på en isländsk kille som följde oss till Jonny och spelade isländsk musik
för oss och var allmänt trevlig :) Jag och Anders kollade stjärnbilder på vägen hem
och ja, en sjukt bra fredag helt enkelt tillsammans med bra vänner och finaste pojkvännen :D


Nöjd tjej under bra fredag!

Jag bröt min lilltå igår och har under dagen sett hur den ändrat färg och svullnat.
Ser himmla konstig ut. Man kan tydligen inte göra så mycket åt en bruten lilltå,
"ta en alvedon och håll foten högt" typ :P
Det gör inte ont om jag inte stödjer på foten, så det är ingen fara :)
Och jag önskar att det hade hänt på något slags rolig sätt men jag slog helt enkelt in den i dörrkarmen, så går det när man ska skynda sig, haha ^_^


Nu har den fått en mer lila/röd/blå färg och svullnat lite till,
den är liten, bucklig, konstigt färgad och rund xD

Ne, nu blir det en till film för sova kan jag ju som vanligt inte göra :P
Anders och Kamsen ligger precis bredvid mig och småsnarkar ikapp, haha :D
Hoppas ni också haft en sjukt bra lördag!



Kommentarer
Postat av: Pernilla

Men var det du! Vad kul! Tänkte när jag såg kommentaren, oj vad ovanligt att helt okända bloggläsare som bara trillar in även kommenterar. Så kände jag ju igen dig. Skoj!!



Jag har också brutit eller fått spricka eller vad det nu var i lilltån för några år sedan. Och de kollade inte ens på det. Ja, vad ska de göra, är ju svårt att gipsa en lilltå... man kommer väl inte åt. Det gick över än om det var drygt ett tag, det värsta är att nu har jag sparkat upp det igen (tror det är det och inget nytt iaf) och det vill inte riktigt ge sig :( Hoppas det går över fort för dig i alla fall, är ju som lite drygt med skor ett tag.



Vad kul att du gör smycken! Det pysslade jag också med ett tag, har en hel kartong med olika grejer. Men så tog inspirationen och lusten slut och så blev det andra projekt. Det är så himla kul när man kan göra själv istället för att ge sig ut att leta något som ändå inte blir som man tänkt sig.



Ha det gott och hälsa Anders!

2011-10-23 @ 10:19:36
URL: http://www.pernilla.jonsson.bz
Postat av: Elisabet

Ush det gör så ont, hoppas det läker fort!

2011-10-24 @ 13:35:26
URL: http://stenvreten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0