Nya armband och "how to"

Skickat iväg massa smycken, nu måste jag göra massa nya :)
Tänkte visa hur man fäster en ring på en wire så man kan trä pärlor och liknande sen,
wire är bra eftersom det verkligen håller, det är ståltråd i plasthölje, böjs lätt men blir
inte kantig och konstig om man råkar göra fel.

Man tar wire, en klämpärla och en ring, trär wire genom klämpärlan
med ringen i öglan och klämmer sedan till


Sen är det bara att trä pärlor, göra större eller mindre längder, sammanfoga med lås eller
kedja eller ringar :) Det här blev början på några kortare längder som jag fäste
i ett fint lås.



Här är resultatet :)


Gjorde ett par fjäderörhängen till mig själv



Nattsömnen tar som alltid lång tid på sig,
så för att rensa tankar och slappna av gjorde jag några fler armband.



Alla smycken förpackas i cellofanpåse,
om man vill ha dem levererade i presentask eller presentpåse så kan man få det också :)



Frukost om ca 2 timmar....zzZzzZZZzZZZzzznark :S


Kommentarer
Postat av: Svensson

Du är mycket duktig, vilka smycken!

2011-10-19 @ 21:49:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0