LED, tårtor & halloween

Vilket spektakel du är.

---

Vilken bra måndag :)
Och vilken bra kväll överlag :)

Jag och Anders har kollat kostymer och saker till halloween, vet fortfarande inte riktigt vad
jag ska klä ut mig till. Kalla mig löjlig om du vill, men jag tycker det är roligt med maskerader och temafester och halloween har jag alltid gillat skarpt. Tycker synd om de människor som tappar barnasinnet och "växer" upp, måste vara förbannat tråkigt. Jag tycker aldrig man blir för "vuxen" för att ha ett roligt liv. Man har bara ett liv, så.....skärp er :P
Vill man inte klä ut sig så är det fine, hur ok som helst, men då ska man inte se ner på folk som tycker det är en rolig sak heller. Just sayin' :)

I vilket fall, vi surfa runt lite och leta inspiration, får se vad det blir.

---

Längtar efter jul och glögg! 1 december då sätter jag igång att pynta,
innan verkar bara dumt, jag ska försöka njuta av hösten så länge jag kan och leva i nuet,
men jag toklängtar efter jul, hahahaha :)

På tal om jul; hittade jättefina, billiga LEDslingor på Tradera,
är man lite finurlig och lägger lite tid på att leta rätt kan man pricka in enkronorsauktionerna som en del kanske inte hittar och få möjligheten att köpa dyrare saker billigt :)
De här kammade jag hem för 42 spänn, så jag är glad :) Blir fint till juuuul!


Jag gillar't!

Budade hem ett Betty Crocker 100 piece cake decorating kit för 51 kronor också,
så nu blir det mer tårtor och muffins framöver :) Det enda jag har fått till hittills utan andra hjälpmedel än mina egna händer är de här muffinsarna:



Kanske blir lite finare saker nu när jag kommer ha "rätt" hjälpmedel :D
Sedan får folk komma hit och hjälpa mig att äta upp allt :P
Har lite småplaner för en Halloweentårta, skulle vilja göra en Saw-tårta.

Måste bara dela med mig av den här sjukt kitschigt roliga instruktionsvideon
för Betty Crocker Cake kit, haha:





Ja, vad säger man? xD

Nåväl, nu ska jag göra lite mer nytta,
sedan kolla lite mer kakdekorationssaker och tips, kanske göra ett smycke,
kolla halloweenkostymer och förhoppningsvis bli trött innan jag ska kliva upp igen.

Ha det så bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0