Bröllopsfrisyr & pinsamheter

Bruden blev nöjd och det är hon som räknas, så jag är självklart nöjd :)
Alltid nervöst dock när man ska fixa någons hår,
vare sig det är studentfrisyr, balfrisyr, en "vanlig" utekväll eller ja...men,
bröllopsfrisyr känns ju lite extra viktigt, det är så man ska se ut på en av de viktigaste dagarna
i ens liv, på alla kort och filmer från den dagen osv.
Så nervös var jag, men bruden blev nöjd :)



Alltid lite svårare tycker jag att göra frisyrer på kort hår, längre är alltid lättare,
men det gick fint och blev bra :D


Satte i keratinslingor på en tjej igår, hon blev nöjd. Är en återkommande kund,
andra gången jag satte i nya slingor på henne ^_^


Blev konstif kvalité på bilderna när jag krympte dem, de är så jävla stora och tar forever med mitt sega internet så jag måste krympa dem lite och då blir de pixliga, sorry för det :P


Fotade ny bandbild igår, mycket skrattande och en kraschad gitarr ^_^






Nu ska jag pynta mig inför dagens festligheter,
uppdaterar imorgon med fina foton, om jag jag kommer ihåg att fota,
och orkar lägga in imorgon :)

Fridens liljor, dönickar!


Kommentarer
Postat av: Karin

Gud vad duktig du är!! Du kan mest allt du (-:

2011-10-15 @ 16:29:27
Postat av: Erica

Ja herregu va snyggt! Mycket duktigt måste jag säga, ser väldigt proffsigt ut, man fattar varför folk anlitar dig till sina viktiga dagar ;D

2011-10-15 @ 17:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0