Tidig lördag

Trots att det är lördag och jag är i Norrflärke och det inte finns en enda
rimmlig anledning till att vare sig vakna eller kliva upp tidigt så vaknade jag
såklart vid klockan fem... Har varit uppe i 1½ timma nu och jag kommer helt enkelt inte att
sova mer idag. Nu väntar jag på att klockan ska bli frukost och att alla andra ska vakna.
Sedan är det bara att invänta att Malin är tillgänglig så jag får umgås massa med henne :D


Kollade smyckesalbumet lite snabbt parallelt medans jag klickar mig igenom bloggen och mailen och återförsäljarnas sidor och upptäckte att det trillat in 5 nya beställningar sedan igår eftermiddag, fan så roligt!! På söndag blir det till att sätta sig och förpacka smycken och göra fler.

Om en vecka ska jag lämna av en stor beställning som ska säljas på plats och som det ser ut nu får jag göra smycken varje kväll hela veckan om jag ska ha några att leverera överhuvudtaget :P
Tror kanske jag får vänta med att lägga ut de nyaste smyckena ett tag för de säljs av så fort jag lagt ut dem. Det är absolut en bra sak, missförstå mig inte, kunde inte vara gladare :)
Men det är tiden ^_^ Så ja, till veckan får varje kväll vara smyckestillverkarkväll om jag ska ha några smycken att lämna över till försäljning nästa måndag.
Måste komma ihåg att beställa prislappar också. Kanske ska göra det nu på en gång så jag inte glömmer det :P

Ha en bra lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0